[29-10] [9-1]
Köszönöm Kisdarázs!
Elég sok az a 18 cm emelés nem? Ugy tudom, kb 10 cmt érdemes emelni mert ennél naggyobb emelésnél hosszabb kardántengely kell. És mit lehet tudni a portálhídról és mennyibe kerül egy ilyen? És melyik módszerrel érdemes emelni, ha nem versenyezni akarok csak hobbiszinten offroadozni és aszfalton is akarom használni a kocsit?
Üdv: Gábor |
Szia Gábor! Azért ajánlják sokan a hid fölé rakást mert akkor nem kell megkovácsoltatni a laprugót, valamint igy könnyeb megemelni a karosszériát! Én nem így tettem. Meglett kovácsoltatva a laprugó, kapot egy plussz lapot igy 56000Ft-ot fizettem valamint csináltam egy nagyobb laprugó tartót. Nekem így tökéletes emeltem az autó magasságán 18 cm-t és szélesítettem 12cm-t. Így az autó hasmagassága 67cm lett. Én személy szerint azért nem rakattam a híd fölé mert akkor annyira megemelte volna a kocsit ezzel a gumival, hogy nagyon labilis lett volna. Ha nem akarsz pénzt kiadni a kovácsolásra akkor csak simán tedd a híd fölé, de a tartót akkor is kikellesz cserélni.Ha van még kérdésed írj nyugodtan.
Üdv: Kisdarázs
|
Hello!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy hogy érdemes megemelni egy samurait, ha nem akarok betoldani semmit a laprugó tartójánál? És miért nem ajánlják sokan a híd laprugó alá helyezését?
Üdv: Gábor |
Szia kisdarázs! Nagyon tetszik az oldalad!
üdv.: MaryKate & Ashley Olsen [from]:Los Angeles |
Hello
Nagyon szivesen segítettem!
Kisdarázs |
Helo!
Ezt örömmel hallom hogy fordulhatok hozzád!Köszönöm szépen a segítséget,szerintem az 56.000 ft az elég reális ár!
Köszönöm szépen a segítséget ha valami problémám van ide irok!
Üdvözlettel és Köszönettel István! |
Üdv
Egyáltalán nem zavarsz! Sőt örülök hogy hozzám fordultál ezzel a kérdássel! Nekem 56,000Ftba került a kovácsolás a lappal együtt.
Kisdarázs |
Üdv!
Értem köszönöm szépen!
Még annyit esetleg hagy kérdezzek hogy mennyibe került neked a négy laprugó kovácsolása?
Aztán tényleg nem zargatlak többet!
Köszi! |
Üdv
Én elvittem a laprugo kovácshoz és ott megbeszéltük hogy rak bele 1 plussz lapot h meglegyen erösítve. Ezt a szakember megmondja hogy milyen nagy legyen. én mind a négyet megkovácsoltattam és még plusszba 1 uj lapot rakattam be, és igy nem kellett a tengely fölé rakni mert látod milyen magas. Ennyit tudok neked mondani!
Üdv Kisdarázs
|
Köszönöm szépen a segítséget Kisdarázs!Akkor marad a samurai!Esetleg még annyit hagy kérdezzek hogy a samurai laprugót hogy erősítsem meg?
Üdv István! |
Üdv
A Samurai laprugoit megkell erősítteni és ha lehet 1 plussz lapot berakatni. A Vitarárol nem tudok szinte semmit mondani, talán a hátránya az h nehezebb kiemelni mint 1 Samurait (szerintem) mert alapbol sem egy magas építésű auto! Én személy szerint a Samuraira voksolok. Nagyon sok ismerősöm iylet vesz és még panaszt nem halottam rola. Ennyit tudok mondani, és én is utána nézek a Vitartának.
Üdv Kisdarázs |
Üdv mindenkinek!
Segítségeteket szeretném kérni,mégpedig abban,hogy terepezésre samurait vagy vitarát érdemesebb venni??Meert én hallottam olyat,hogy a samurainak a laprugó a gyengéje a vitarának meg a kihalytásai(féltengelyek,kardán)!!Javaslatot szeretnék hogy meik a jobb!!Ha lehetséges akko valaki leirhatná mindkettö előnyeit és hátrányait!!Előre is köszönöm a segítségeteket!
Üdv!! |
azért törik el mert a lengéscsillapítók gyáriak és igy rövidek csináltass sport lengés csillapítót!!!!a laprugóköteg gyári vagy kovácsolt?megvan-e erősítve?ha igen, mennyi az ív csucs + cm-ben.ha megirod talán tudok segiteni!Kisdarázs |
Helo
gyári a lengés csillapítód?? |
Ha vki tud olcson elsü főlapot vagy köteget az irjon lehhet használt vagy uj! |
Szevasztok
A samurai-om állandóan tördeli a laprugókat,mi az oka ennek??????segitsetek már vagy az 5.-et cserélem |
Hát nem tudom hogy mennyibe kerül de van aki sima biciklire szerelhető méterszámlálót használ!!!! Nekem nincs a gépen de ha lessz akkor sztem bringára szerelhetőt fogok venni! |
[29-10] [9-1]
|